2010. január 4., hétfő
Elkezdtem kísérletezgetni a színekkel is. A múltkor már írtam róla, hogy rendeltem színes rajz könyvet az Amazonról ("Fantasztikus színes rajztechnika"). Rendeltem egy másik könyvet is, ahol állatportrékat tanít színes ceruzával rajzolni. Ez alapján kísérletezgettem egy kicsit. Az eredményt itt láthatjátok. Egy cica pofi, és a szem megrajzolása volt a feladat ennél a rajznál. Bár szerintem a szőre sem sikerült olyan rosszul. :-) Prismacolor premier ceruzával rajzoltam, mert utánaolvastam a külföldi oldalakon és a legtöbb, (na jó, szinte mindegyik) oldalon ezt ajánlották, mert ezzel lehet a legélethűbben, legplasztikusabban rajzolni. Rettentő nagy a színválasztéka (én a 120-ast vettem meg), és tényleg nagyon szépen fed. Sajnos itthon ezt a ceruzát nem lehet kapni, így én is az eBay-ről rendeltem. Ki lehet fogni jó árakat, és igazából itthon sem olcsóbbak a színes ceruzák. 120 db-osat vettem kiszállítással együtt kb. 13,000 Ft-ért. És végezetül a könyv, ami alapján készült a cica pofi:

Rajztanfolyam:

Online Jobb Agyféltekés rajztanfolyam, ha szeretnél megtanulni rajzolni az alapoktól, könnyen és gyorsan, de a saját tempódban, akkor kattints ide. Ha egy különleges ajándékkal szeretnél meglepni valakit. Grafitrajz készítés.

0 megjegyzés:

Elérhetőség

Rajz rendelés, portrérajzolás, valamint az Online rajztanfolyamról érdeklődés: contact@rajzhobby.hu

Iratkozz fel Feedre

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam
Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Keresés ebben a blogban

Hobby rajz's Fan Box

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam
Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Itt tudsz feliratkozni hírlevélre

Add meg az e-mail címed:

Delivered by FeedBurner

Rendszeres olvasók

Üzemeltető: Blogger.