2010. április 15., csütörtök
Mikor először kipróbáltam a Bristol papírt nagyon élveztem, hogy fotó szerűen lehet rá rajzolni, de valahogy bosszantott rajta az árnyékolás. Ugyanis nagyon nehéz és sziszifuszi, nem is nagyon értettem, hogyan lehet ezen szépen elsatírozni. Keresgéltem videók után a neten, hátha találok ilyen papíron készült portré rajzolásról anyagot, hogyan csinálják ezt mások. Sajnos akkor csak fázisrajzokat találtam, vagy olyat, amin nem látszik maga a folyamat. Most rábukkantam erre az igen jó kis videóra, ami nagyon jó minőségben, közelről és instrukciókkal megfűszerezve mutatja be egy portré elkészítését, és jól látható az árnyékolás is. Ami fontos, hogy ami a Bristol papíron működik (ami egy nagyon sima, kissé csúszós felületű és ragyogóan fehér) az nem biztos, hogy más, textúráltabb papíron is jó!!!! Szóval ez a videó most azért kerül ide, mert: Nagyon jó, hasznos és szép :-) http://vimeo.com/10670298

Ha HD minőségben szeretnéd megnézni, mert hát úgy mégis csak jobb :-) Akkor a következő linken találod: http://vimeo.com/10670298?hd=1

1 megjegyzés:

  1. egészen jó kis tutorial videó,én is kipróbálom a bristol papírt :)
    nekem segített a haj megrajzolásához...
    köszi!

    VálaszTörlés

Elérhetőség

Rajz rendelés, portrérajzolás, valamint az Online rajztanfolyamról érdeklődés: contact@rajzhobby.hu

Iratkozz fel Feedre

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam
Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Keresés ebben a blogban

Hobby rajz's Fan Box

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam
Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Itt tudsz feliratkozni hírlevélre

Add meg az e-mail címed:

Delivered by FeedBurner

Rendszeres olvasók

Üzemeltető: Blogger.