2010. január 29., péntek
Most egy számomra nagyon fontos és bosszantó dologról szeretnék nektek írni. Most találtam a neten egy oldalt, ahol jobb agyféltekés rajztanfolyamot hirdet egy hölgy, és az ÉN rajzomat lopta el és használta fel, mint referenciaképet, amire azt írja, hogy a 4. napon készült rajz. Ennek a honlapnak a linkje: http://jobbagyfeltekesrajzolas.hupont.hu/2/jobb-agyfeltekes-tanfolyamok Az itt megjelenített rajzot én már közzétettem a blogomon: http://rajzhobby.blogspot.com/2009/09/portre.html, itt látszik is az én aláírásom a jobb alsó sarokban, míg az ő honlapján kitett képen egy vágott rajz látható, vagyis le van vágva az aláírásom. Elnézést a felírásért a képen, de le fogom cserélni most már az összes képet ilyenre, hogy a jövőben ne tudják mások illetéktelenül felhasználni a rajzomat mások megtévesztésére. Kérlek ha erre az oldalra tévedtek, akkor az ő tanfolyamát ilyen módon kezeljétek, mert nem tudom milyen tanfolyamot tarthat olyas valaki, aki még a referenciaképet is lopja hozzá. Ma írtam a Kedves Hölgynek, hogy azonnal szedje le az ÉN rajzomat a honlapjáról, valamint az expressz.hu-n is megjelenített 2 hirdetést "Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam Akciós" címen, a helyszín pedig Budaörs. Szóval kértem, hogy szedje le, amit remélem minél hamarabb megtesz, különben kénytelen leszek lépéseket tenni az ügyben. Szóval csak szólni akartam, ha esetleg rátalálnátok az ő honlapjára, hirdetésére, akkor Ti legalább tudjatok róla, hogy az egy lopott rajz, és ilyen módon álljatok hozzá. Továbbá ezúton is szeretnék megkérni mindenkit, hogy legyen szíves nem felhasználni az én rajzaimat, főleg nem sajátjaként vagy egy tanfolyamot végzőnek a rajzaként feltüntetni. Előre is nagyon köszönöm. Nekem nagyon sok munkám van egy-egy rajzzal, valamint nagyon sok munkát és időt fektettem az Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam elkészítésébe is, ami tényleg egy értéket ad, és a részvevők el tudják sajátítani általa a módszert, és megtanulnak valóban rajzolni, és önismeretre is szert tesznek. Legyetek szívesek tekintettel lenni erre, és ne használjátok fel az én munkáimat, rajzaimat és szellemi termékeimet. Linkelhettek rá, meg kitehetitek magatoknál is, de csak akkor, ha feltüntetitek, hogy ez az én munkám, tőlem származik, és beteszitek az oldalam linkjét. Elnézést, ha ez egy kicsit hosszúra sikerült, és természetesen senkiről nem feltételezek ilyesmit, de eddig sem tettem, és mégis visszaéltek vele, ezért írtam most ezt le.

0 megjegyzés:

Elérhetőség

Rajz rendelés, portrérajzolás, valamint az Online rajztanfolyamról érdeklődés: contact@rajzhobby.hu

Iratkozz fel Feedre

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam
Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Keresés ebben a blogban

Hobby rajz's Fan Box

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam
Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Itt tudsz feliratkozni hírlevélre

Add meg az e-mail címed:

Delivered by FeedBurner

Rendszeres olvasók

Üzemeltető: Blogger.