2009. november 4., szerda
Egy kicsivel több mint egy hete kaptam egy képet kiértékelésre. Látszott rajta, hogy a rajzolója még nem igazán gyakorlott, de benne van a lehetőség. Ezt a képet látjátok most itt lent.

Válaszoltam neki, és próbáltam egy-két technikai segítséget nyújtani, majd elküldött nekem még egy képet, amit még ugyancsak régebben rajzolt. Ez már egy oroszlánfej volt, és jobbnak találtam, mint az előző portré rajzot. Így megint írtam neki vissza még több segítséget és egy-két gyakorlatot küldve. Az oroszlánfejt lásd itt.

És aztán leesett az állam. Ugyanis alig egy hét telt el és ismét kaptam tőle egy levelet, hogy kipróbálta azokat, amiket írtam neki és alkalmazta egy kutya rajzon. Az eredményt lásd lent. Azt hiszem nincs is mit hozzáfűznöm. A kép magáért beszél. Bár vannak még finomítani valók, meg jó pár technika, amit még alkalmazni lehet, de szerintem azért ez egy fantasztikus fejlődés volt.

Gratulálok neki!!!! És rettentően örülök, hogy segíthettem :-)

Online Jobb Agyféltekés rajztanfolyam, ha szeretnél megtanulni rajzolni az alapoktól, könnyen és gyorsan, de a saját tempódban, akkor kattints ide. Ha pedig szeretnél valakit meglepni egy szép grafitrajzzal, akkor ide kattints.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem baromi jó mind a 3-om rajz.Főként az első.Attól aztán leesett az állam.Csak így tovább.

    VálaszTörlés

Elérhetőség

Rajz rendelés, portrérajzolás, valamint az Online rajztanfolyamról érdeklődés: contact@rajzhobby.hu

Iratkozz fel Feedre

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam
Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Keresés ebben a blogban

Hobby rajz's Fan Box

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam
Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Itt tudsz feliratkozni hírlevélre

Add meg az e-mail címed:

Delivered by FeedBurner

Rendszeres olvasók

Üzemeltető: Blogger.