2009. október 31., szombat

Találtam egy jó kis játékot a jobb agyféltekés rajzoláshoz. Már írtam arról, hogy a vizuális módban csak arányok, formák, szögek..... vannak. Ez egy olyan játék, ami tökéletesen segít ahhoz, hogy teljesen elvonatkoztassunk attól, amit tulajdonképpen rajzolunk.

Az alábbi ábrán kis négyzetekben formákat találsz, megszámozva. Alatta pedig egy üres rácsot a számokkal. Nincs más dolgot, mint hogy az első ábrából a kis kockákban lévő formákat átrajzold az üres rács megfelelő számú kockájába.

A végén fordítsd meg a papírt (fejjel lefelé), amire rajzoltál és egy kész képet kapsz :-) Ez a feladat bebizonyítja azt, hogy bármit le tudsz rajzolni, ha elvonatkoztatsz tőle.

Ide nem tudtam elég nagyba feltenni a képeket, de az alábbi linkekről le tudod tölteni őket:

https://www.opendrive.com/files?5665713_sToxT

https://www.opendrive.com/files?5665717_rgieL

Bevallom, én még nem csináltam meg ezt a feladatot, de egy kedves olvasom igen, így elárulta, hogy egy legelésző pacit ábrázol majd a kész rajz :-) Köszönjük a megfejtést!!!

Online Jobb Agyféltekés rajztanfolyam, ha szeretnél megtanulni rajzolni az alapoktól, könnyen és gyorsan, de a saját tempódban, akkor kattints ide. Ha szeretnél valakit meglepni egy szép grafitrajzzal, akkor ide kattints.

3 megjegyzés:

  1. egy paci lett belőle aki legelészik :)

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Szóval egy paci legelészik? Köszi szépen a megfejtést :-)
    Remélem tetszett a feladat.:-)

    VálaszTörlés
  3. Nincs egy olyan oldal sem amit én keresek!
    Én egy olyan oldalt keresek amin képek vannak (rajzolt képek) és mellélyük van írva, hogy mik azok és az embernek amelyik megtetszik azt lerazolj otthon, vagy kinyomtatja.
    Tudtok ebben nekem segíteni?
    Ha igen itt írjatok vissza Pilóta névre:)
    Köszönönöm szépen, a sok segítséget:)
    Üdv. Pilóta:)

    VálaszTörlés

Elérhetőség

Rajz rendelés, portrérajzolás, valamint az Online rajztanfolyamról érdeklődés: contact@rajzhobby.hu

Iratkozz fel Feedre

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam
Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Keresés ebben a blogban

Hobby rajz's Fan Box

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam
Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Itt tudsz feliratkozni hírlevélre

Add meg az e-mail címed:

Delivered by FeedBurner

Rendszeres olvasók

Üzemeltető: Blogger.