2009. szeptember 14., hétfő

Ma találtam egy nagyon jó kis youtube-os videót, arról, hogyan is kell a világot úgy nézni, hogy bármi lerajzolhatóvá, 2 dimenzióssá váljon.

Ehhez nem kell más, mint egy úgynevezett nézőke, amit hogy ha magad elé tartasz és azon keresztül szemléled a körülötted lévő dolgokat, akkor hirtelen érthetővé válik szerintem, hogy hogyan is lehetséges ez az egész. Nekem amolyan "ahaaaa" érzés volt, mikor egy tanfolyamon a kezembe nyomtak egy ilyet, és az elém rakott könyvekből és bögrékből álló csendélet lerajzolására kértek. Nem is beszélve arról, mikor a mellettem ülő társamat kellett lerajzolnom így profilból.

Nem volt más dolgom, minthogy a kis nézőke ablakára másoljam át az azon keresztül látott világot, és azt másoljam át papírra, majd ezzel az alappal varázsoljak belőle egy valóságosnak látszó képet.

Beszúrtam ide azt a kis videót, amit említettem. Hátha így könnyebb megérteni, hogy miről is próbálok én itt írogatni. :-)

Online Jobb Agyféltekés rajztanfolyam, ha szeretnél megtanulni rajzolni az alapoktól, könnyen és gyorsan, de a saját tempódban, akkor kattints ide.

Ha pedig szeretnél meglepni valakit egy szép grafitrajzzal, akkor ide kattints.

Hogyan válassza ki a legjobb utónevet, keresztnevet gyermekének? utonev-keresztnev.hu/utonev-p32.keresztnev

0 megjegyzés:

Elérhetőség

Rajz rendelés, portrérajzolás, valamint az Online rajztanfolyamról érdeklődés: contact@rajzhobby.hu

Iratkozz fel Feedre

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam
Online Jobb Agyféltekés Rajztanfolyam

Keresés ebben a blogban

Hobby rajz's Fan Box

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam
Online Színes Jobb Agyféltekés Tanfolyam

Itt tudsz feliratkozni hírlevélre

Add meg az e-mail címed:

Delivered by FeedBurner

Rendszeres olvasók

Üzemeltető: Blogger.